Behendigheid

Bewijs je handigheid in deze behendigheid spellen op SpelletjesOverzicht.nl

Dit vinden wij de leukste spellen:Bubbles, Bubble Breaker, Rollercoaster Revolution, Iveco Magirus Fire Trucks, Dora Cooking, Lander, Bouncing Balls, Train Traffic Control, Airport Madness 2, Rollercoaster Creator

Biff & Baff Rolling
Stuur met biff en baff, het rode en het blauwe balletje door het level heen en zorg ervoor dat ze allebei het einde van het level halen.
0 / 10
Alien Ufo
Pik met je ruimteschip steeds de aliens op en zet ze weer op de juiste plaats neer. Zorg ervoor dat je niet botst met je ruimteschip want daar gaat die kapot van.
0 / 10
Wake Up The Box
Maak elk spel de box wakker. Je kan wat planken plaatsen en moet er zo voor zorgen dat de box wakker wordt doordat dingen omvallen en hem omstoten.
8 / 10
Skylocopter
Vlieg met de helikopter door het leven en zorg ervoor dat je helikopter heel blijft. Pak onderweg de bonuspunten en ga opzoek naar de sleutel om het level uit te spelen.
8 / 10
Siege Master
Probeer met je katapult alle mannetjes en vrouwtjes neer te schieten. Ze staan vaak in iets van een kasteel gemaakt van hout. Raak de planken en misschien stort het wel in.
8 / 10
Plumber Boy
Zorg ervoor dat het water de juiste kant op kan stromen. Leg de buizen zo neer zodat het water er niet uitkomt. Hoe langer je parcour is hoe meer punten je haalt.
8.4 / 10
Poor Penguin
Probeer de pinguin met het ijs om hem heen naar het vuur te laten gaan. Je kan de blokken steeds verplaatsen door er op te klikken maar dan moet er wel een open ruimte zijn.
8 / 10
quadratus
Probeer elke keer met het blauwe blokje aan het einde van het level te komen. Onderweg zijn veel obstakels maar je hebt maar 1 doel, en dat is aan bij het groene vlak komen.
0 / 10
Riggs Digger
Probeer elke keer alles te slopen. Je staat daar met je graafmachine en kan die lekker heen en weer laten slingeren. Probeer alles op de grond te krijgen.
8 / 10
Monkey Escape
Ontsnap met het aapje en zorg ervoor dat je steeds goed springt. je springt van rad naar rad en moet het juiste moment kiezen. Kan jij steeds helemaal bovenaan komen?
8 / 10
Night Balloons
Pak het het grijp armpje alle ballonnen en zorg ervoor dat het poppetje wat daaronder staat ook de juiste ballon krijgt. Er zijn ook bonus ballonnen en die leveren lekker veel punten op.
0 / 10
On Fire
Probeer alle grasvelden en houten blokken in de fik te steken. Zorg ervoor dat het brandende touw wat achter je hangt erover heen gaat en het vuur zal zich dan vanzelf verspreiden. Kijk goed uit dat je zelf niet geraakt wordt.
8 / 10
Melvins Run
Zorg ervoor dat de tank elke keer aan het einde van het level komt. Jij mag eerst vooruit lopen en de weg wijzen. Dat kan je doen door dingen aan te klikken zoals een bocht naar links of rechts.
8 / 10
Misson Mars
Schiet met het ruimteschip alle gebouwen kapot. Je vliegt erboven heen en weer en moet ervoor zorgen dat ze allemaal verdwijnen. Het enige waar je goed op moet letten is dat je steeds lager gaat vliegen. Dus schiet de hoge gebouwen snel kapot.
8 / 10
Kill The Chickens
Schiet alle kippen neer. Je staat onder de kippen en die bewegen van links naar rechts. Kan jij ze allemaal neerschieten zonder door de eieren geraakt te worden?
6 / 10
Magnets
Zorg ervoor dat het balletje van punt A naar punt B gaat. Het heeft met magneten te maken en je kan van alles plaatsen in het level.
8 / 10
Hop The Gap
Spring met het mannetje over de gaten heen. Je kan de richting en de snelheid kiezen en moet proberen alle levels uit te spelen. Spring goed en blijf leven.
8 / 10
Jigger Smiley
Speel bejeweld nu met een hoop smiley's en wat hartjes. Probeer er steeds 3,4 of 5 op een rij te krijgen om de blokjes weg te spelen. Je kan de blokjes alleen wisselen als ze naast elkaar liggen.
8 / 10
Jumpie 2
Probeer elke keer het mannetje door de ringen te schieten. je hebt een bepaald aantal schoten per level. Je mag de ring niet raken dus hij moet er echt in 1 keer tussendoor.
8 / 10
Jumping Cat
Spring met de kat en ga opzoek naar de vis. Je kan de kat lekker laten springen en zelf de snelheid en de richting bepalen.
0 / 10