Denken

Puzzels, doordenkers en breinbrekers vind je op deze pagina. Ben jij slim genoeg voor deze denk-spelletjes?

Dit vinden wij de leukste spellen:Freecell Solitaire, Patience 3, Mahjong Dimensions, Chess, Mahjong Titans, Free Cell, Patience, Flash Chess, Klondike Solitaire 3, Landkaart Quiz

Simpsons 3 Card Moe
Vind de joker in het spel. Je krijgt de kaart te zien en dan wordt er gewisseld; balletje balletje! Klik de joker aan.
8 / 10
Jelly Blocks
Fascinerende puzzel, waarin je alle hetzelfde gekleurde Jelly-blokken aan elkaar moet laten plakken. Als ze elkaar aanraken, zitten ze gelijk definitief vast. Je kunt echter alleen tegelijkertijd ALLE blokken verplaatsen, nooit eentje apart. Gebruik alle muren en andere objecten om je doel te bereiken in Jelly Blocks. Hoe ver kom jij in deze blokken-puzzel levels?
8 / 10
Collider
Plaats de ballen bovenin het scherm en laat de positieve en negatieve ballen elkaar doen verdwijnen. Soms zul je de volgorde moeten uitvogelen, maar soms komt het ook heel erg op timing aan.
8 / 10
Fantastic Contraption
Gerbuik in dit spelletje allerlei verschillende voorwerpen om een constructie in elkaar te zetten die ervoor zorgt dat de bal in het goal veld komt te liggen.
8 / 10
Magnetism 2
Dit is het tweede deel van Magnetism, en ziet er nog een stuk mooier uit. Maak gebruik van wat basale natuurkunde. Gebruik de magnete om de metale bal in de pocket te krijgen.
8 / 10
Transmover
Verslavend lastig spel. Pijltjes voor bewegen, WASD voor schieten en R om opnieuw te starten...
8 / 10
Blockslide
Vind de weg door de levels door de blokken uit de weg te duwen zodat je bij de uitweg kan komen. Je blaast een blok op door als je dynamiet hebt verzameld je te keren naar het blok dat je op wilt blazen en op A of B te drukken.
8 / 10
Sneaky Thief 2
In dit spelletje ben je een ninja dief. Grijp de zakken geld, goudstaven en bommen, en natuurlijk de sleutel. Als je eenmaal de sleutel hebt dan gaan de deur naar het volgende level open. Kijk wel uit voor alles wat groen en slijmerig is.
5.6 / 10
Timewaster Ultra
In Timewaster Ultra moet je allerlei knoppen in de juiste volgorde indrukken en de opdrachten afmaken om de level en checkpunten te doorlopen. Je moet de opdracht wel binnen de tijd afmaken.
8 / 10
Spin 'n match
Draai de bollen zo om dat ze steeds hetzelfde plaatje als wat links in beeld staat vormen. Het wordt steeds moeilijker, en je gaat ook met meer kleuren aan het werk, wat ook uitdagend is. Veel succes!
0 / 10
Block Drop
Spring met de diamant van blok naar blok. Je mag een of twee plaatsen verspringen. Elke keer dat je van een blok af springt dan zinkt het. Zorg dat tegen de tijd dat je bij het finish blokje bent, de rest van de blokken allemaal zijn gezonken.
0 / 10
Hoshi Saga
Het doel in elk level van deze serie microgames is om de ster te vinden, Kies een level en zoek in het scherm acther de objecten of figuren en breek de juiste blokken om het sterretje te vinden.
8 / 10
Draw Play
Eerst teken je een lijn om over te lopen, en daarna kan je met het mummy mannetje een weg door de levels vinden om steeds bij de finish te komen.
8 / 10
Cursor 10
Teamwork met... jezelf? Help jezelf verder met je eigen cursors in dit spelletje. Gebruik de cursors een voor een om knoppen voor je volgende cursors in te drukken, of om samen door blokken heen te klikken.
8 / 10
Maze Game Play 5
Kun jij de jongen en het meisje bij elkaar brengen in deze maze game door de juiste weg door het doolhof te vinden? Je moet wel best snel zijn om het binnen de tijdslimiet voor elkaar te krijgen.
8 / 10
Maze Game Play 2
Help de blinde man de weg naar het huis vinden door dit doolhof zonder te dicht bij het grote gat in de weg te komen. Hoe snel kun jij de juiste weg door het doolhof vinden?
2 / 10
My House
Zorg ervoor dat alle krabbetjes tegelijkertijd bij hun huisjes komen. Je bestuurt ze allemaal tegenlijkertijd. Gebruik de muren om de juiste afstanden tussen ze te creeren. Val niet in het zand.
8 / 10
Sketch Blocks
Een leuke version van Tetris die lijkt alsof het op rekenpapier is getekend. Draai de blokken en laat ze op de juiste plek vallen om rijen compleet te maken en het veld zo leeg mogelijk te houden.
6 / 10
Follow Me
Plaats de stippen in het doolhof en stippel zo het pad van het ballentje uit. Je laatste stip moet op de exit staan. De bal mag de muren niet raken. Als je bij de deuren komt dan moet je timing erg goed zijn.
0 / 10
Bad Apple
Eet de appels in het veld. Als je een goede appel eet dan verschijnt er een nummer in het vakje wat aangeeft hoeveel slechte appels er omheen liggen. Probeer de slechte appels met de wormen er in te vermijden.
0 / 10