Denken

Puzzels, doordenkers en breinbrekers vind je op deze pagina. Ben jij slim genoeg voor deze denk-spelletjes?

Dit vinden wij de leukste spellen:Jewels of Arabia, FunGamePlay Pyramid Solitaire, Cut the Rope Experiments, Tiles, Winter Mahjong, Make Me 10, Cube Escape: The Cave, 10x10 Hawai, Pinboard HD, Sugar Mahjong

Maze Game Play 6
Leid het baasje naar de hond in dit spelletje door de juiste weg door het doolhof te vinden. Dit is een iets langer doolhof, dus je krijgt er iets meer tijd voor, maar je moet alsnog snel zijn.
8 / 10
Maze Game Play 5
Kun jij de jongen en het meisje bij elkaar brengen in deze maze game door de juiste weg door het doolhof te vinden? Je moet wel best snel zijn om het binnen de tijdslimiet voor elkaar te krijgen.
8 / 10
Open Doors
Stuur het witte blokje door de doolhoven in dit spelletje en open steeds de juiste deuren in de juiste volgorde. Je kunt de deuren open duwen, maar je kunt ze ook open treken door in de juiste richting te bewegen. Kun jij de weg naar de X vinden?
8 / 10
Puzzle Boy
Duw blokken weg en zet de schakels om zodat je er langs kan komen. Verdeel taken slim tussen twee Puzzle Boys in sommige levels en vind een weg door de doolhoven. Om naar het volgende level te komen moet je het trappengat zien te bereiken. Veel puzzelplezier!
8 / 10
Sokoban 3
Een sokoban spelletje met maar een level. Kan jij alle ballen naar het groene vak krijgen? Je kunt de balletjes duwen maar niet trekken.
8 / 10
Sokoban 2
Probeer eens een ander sokoban spelletje. Dit is een Poolse uitgave van sokoban. Duw alle blokken naar de vakjes met een X er op. Je kunt de blokken wel duwen maar niet trekken.
8 / 10
Sokoban
Speel een van de 30 levels in dit sokoban spel. Duw alle blokken op de juiste plek om door te gaan naar het volgende level. Je kunt ook je eigen sokoban levels ontwerpen!
8 / 10
Sogoban
Help in dit eenvoudige sokobn spelletje de draak lle kisten op de juiste plekken te krijgen. Je moet even goed kijken, want de juiste vakjes zijn gemarkeerd in heel licht rood. Je kunt de kisten duwen, maar je kunt ze niet trekken.
8 / 10
Socoban
Duw de kisten naar de vakjes die zijn gemarkeerd met een ruitje. Als alle kisten goed liggen mag je door naar het volgende level. Je kunt de kisten wel duwen, maar niet trekken.
8 / 10
Pyramics
Help het mannetje alle stenen naar de platjen gemarkeerd met een X te schuiven. Als alle stenen goed liggen kun je door naar het volgende level. Let op! Je kunt de stenen wel duwen maar niet trekken!
8 / 10
My House
Zorg ervoor dat alle krabbetjes tegelijkertijd bij hun huisjes komen. Je bestuurt ze allemaal tegenlijkertijd. Gebruik de muren om de juiste afstanden tussen ze te creeren. Val niet in het zand.
8 / 10
Ledix
Duw de diamanten naar de juiste plaatsen in het doolhof in dit sokoban spelletje. Deze plekken zijn aangegeven met een vierkantje. Let op, je kan de diamanten wel duwen maar niet trekken.
8 / 10
Isometric Sokoban
Duw alle rode blokken op de groene vlakken. Als een blok op een groen vlak ligt wordt het groen. Kan jij er achter komen hoe je alle blokken op de goede plaats kunt krijgen?
8 / 10
Bug
Speel sokoban met een kever. Duw alle boletjes naar de kuiltjes. Als alle bolletjes in een kuiltje liggen mag je door naar het volgende level. Let op, want je kunt de bolletjes wel duwen maar niet trekken.
8 / 10
Galactic Sokoban
Kijk goed naar het veld en ontdek hoe de astronaut de ruimtesporen naar de cirkels kan duwen. Als je alle ruimtesporen op de juiste plek hebt weten te krijgen mag je door naar het volgende level. Kijk uit, want je kan de sporen wel duwen, maar niet trekken!
8 / 10
Silversphere
Rol de bal over de tegels in het veld. Schuif kisten en ijsblokken rond om een pad naar de blauwe vortex te maken. Kijk uit voor de gouden ballen, en zorg dat je niet in het water valt. Duw ook kisten naar de X vormige klauwen om de vortex te laten verschijnen. Duw ijsblokken naar de blauwe klauwen.
8 / 10
Detective Grimoire
Loop round op de kermis waar een moord is gepleegd en verzamel bewijs met Detective Grimoire. Praat met de getuigen en probeer te ontdekken wat er aan de hand is. Sluip de afgesloten attracties in en vind bewijsstukken.
8 / 10
Escape the Health Center
Ontsnap uit het ziekenhuis in dit Escape the Room spel. De zuster is over 5 minuten terug, dus je moet snel te werk gaan. Loop door de kamers en gangen en vind objecten. Ontdek hoe je deze kunt gebruiken om te ontsnappen.
8 / 10
Best Guess
Kraak de Mastermind code met de grappige personages van Belle en Het Beest. Zet Barstje, Mevrouw Tuit, Lumiere, Pendule, en Fifi de Plumeau in de juiste volgorde met Belle! Een figuurtje kan meerdere malen in de code voorkomen.
8 / 10
Armor Picross
Maak figuurtjes door de juiste blokjes aan te klikken. De titel van het plaatje is al een hint, en de rest van de hints die je nodig hebt vind je in de cijfers die naast de rijen en boven de kolommen staan.
8 / 10