Tags >

Mastermind

Mastermind - Kraak jij de code van kleuren?

Bij mastermind is het van belang logisch te denken. Je moet de de geheime code van de andere speler ontrafelen. Hoeveel kleuren staan op de juiste positie? En hoeveel kleuren zitten er in de code maar staan niet op de juiste plek? Speel hier een van de mastermind spelletjes!

Dit vinden wij de leukste spellen:Mastermind, Master Mind, Mastermind 2, The Mastermind Game, PIN Kraker, Harry Potter Mastermind, Best Guess, Mooble

Mastermind
Gebruik eerst de onderste regel bij deze versie van master mind. Ontdek wat de juiste volgorde van de kleuren is en kraak de code. Doe het in zo min mogenlijk moves.
7.9 / 10
Master Mind
Een eenvoudig maar leuk mastermind spel. Sleep de pinnen naar de juiste plaatsen op het bord en klik op OK om te zien hoe dicht jij bent gekomen bij het kraken van de code. Een zwarte pin in een goede kleur op de verkeerde plek, een witte pin de goede kleur op de goede plek. Maar de volgorde van de zwarte en witte pinnen komt niet overeen met de volgorde van de gekleurde pinnen in de rij.
7.6 / 10
Mastermind 2
Kies tussen een makkelijke variant met vijf kleuren en vijf gaatjes, of een moeilijkere met vijf kleuren en zeven gaatjes in dit mastermind spel. Kan jij de code kraken?
7.3 / 10
The Mastermind Game
Mastermind in een mooie vormgeving. Laat je niet intimideren!
6.9 / 10
PIN Kraker
Probeer de pincode te kraken. Voer cijfers in en kijk welke goed staan. Groen betekent goed, geel betekent dat het cijfer goed is, maar de plaats verkeerd. Kun jij de codes een voor een kraken?
6.7 / 10
Harry Potter Mastermind
Mix een toverdrankje in Professor Sneep's les in dit mastermind spel. Probeer de juiste volgorde van de ingredienten te vinden door ze in de weegschaaltjes boven de toverketel te hangen. Een witte pin betekent dat een van de ingredienten op de juiste plaats ligt, terwijl een zwarte pin betekent dat een van de ingredienten die je hebt gekozen wel in de toverdrank moet maar op de verkeerde plaats ligt.
8 / 10
Best Guess
Kraak de Mastermind code met de grappige personages van Belle en Het Beest. Zet Barstje, Mevrouw Tuit, Lumiere, Pendule, en Fifi de Plumeau in de juiste volgorde met Belle! Een figuurtje kan meerdere malen in de code voorkomen.
6.8 / 10
Mooble
Mooble is een soort mastermind. Een blauw puntje geeft aan dat je een goede kleur hebt gekozen. Een wit puntje geeft aan dat een knikker op de juiste plaats staat.
4 / 10