Tags >

Sokoban

Sokoban games

Sokoban is een puzzel waar je dozen, blokken of kisten door een doolhof moet verplaatsen, zodat deze op bepaalde doelen worden geplaatst. Het is slechts mogelijk een enkele doos tegelijk te verplaatsen, en de dozen kunnen niet getrokken worden. Veel plezier met Sokoban!

Dit vinden wij de leukste spellen:Silversphere, Socoban, Gold Panic, SVG Sokoban, Sokoban 3, Wooden Path, Funny Quest, Puzzle Boy, Pyramics, Sokoban 2

Silversphere
Rol de bal over de tegels in het veld. Schuif kisten en ijsblokken rond om een pad naar de blauwe vortex te maken. Kijk uit voor de gouden ballen, en zorg dat je niet in het water valt. Duw ook kisten naar de X vormige klauwen om de vortex te laten verschijnen. Duw ijsblokken naar de blauwe klauwen.
8 / 10
Socoban
Duw de kisten naar de vakjes die zijn gemarkeerd met een ruitje. Als alle kisten goed liggen mag je door naar het volgende level. Je kunt de kisten wel duwen, maar niet trekken.
8 / 10
Gold Panic
Als mijnwerker moet je in dit spelletje de brokken goud in je wagentje laten vallen. Graaf om het goud heen zodat je het de goede kant op kunt duwen. Kijk uit voor de spinnen!
8 / 10
SVG Sokoban
Een met SVG-gebouwde Sokoban, waarbij je met 'next' kunt kiezen welke level je wilt spelen. Kun jij de pinguïn helpen de kristallen op de groene stippen te krijgen?
8 / 10
Sokoban 3
Een sokoban spelletje met maar een level. Kan jij alle ballen naar het groene vak krijgen? Je kunt de balletjes duwen maar niet trekken.
8 / 10
Wooden Path
Zet de bruggen goed in elkaar door de stukken de juiste kant op te schuiven, en ontdek nieuwe delen van de landkaart. Soms is het even moeilijk, dus kijk daarom ook even naar de tutorial.
8 / 10
Funny Quest
Duw de sleutels naar de sloten om ze te openen en naar de volgende level te gaan. Er is alleen wel een probleempje: Je figuurtje loopt steeds twee vakjes tegelijkertijd... Succes!
8 / 10
Puzzle Boy
Duw blokken weg en zet de schakels om zodat je er langs kan komen. Verdeel taken slim tussen twee Puzzle Boys in sommige levels en vind een weg door de doolhoven. Om naar het volgende level te komen moet je het trappengat zien te bereiken. Veel puzzelplezier!
8 / 10
Pyramics
Help het mannetje alle stenen naar de platjen gemarkeerd met een X te schuiven. Als alle stenen goed liggen kun je door naar het volgende level. Let op! Je kunt de stenen wel duwen maar niet trekken!
8 / 10
Sokoban 2
Probeer eens een ander sokoban spelletje. Dit is een Poolse uitgave van sokoban. Duw alle blokken naar de vakjes met een X er op. Je kunt de blokken wel duwen maar niet trekken.
8 / 10
Galactic Sokoban
Kijk goed naar het veld en ontdek hoe de astronaut de ruimtesporen naar de cirkels kan duwen. Als je alle ruimtesporen op de juiste plek hebt weten te krijgen mag je door naar het volgende level. Kijk uit, want je kan de sporen wel duwen, maar niet trekken!
8 / 10
Sokoban
Speel een van de 30 levels in dit sokoban spel. Duw alle blokken op de juiste plek om door te gaan naar het volgende level. Je kunt ook je eigen sokoban levels ontwerpen!
8 / 10
Bug
Speel sokoban met een kever. Duw alle boletjes naar de kuiltjes. Als alle bolletjes in een kuiltje liggen mag je door naar het volgende level. Let op, want je kunt de bolletjes wel duwen maar niet trekken.
8 / 10
Open Doors
Stuur het witte blokje door de doolhoven in dit spelletje en open steeds de juiste deuren in de juiste volgorde. Je kunt de deuren open duwen, maar je kunt ze ook open treken door in de juiste richting te bewegen. Kun jij de weg naar de X vinden?
8 / 10
Sogoban
Help in dit eenvoudige sokobn spelletje de draak lle kisten op de juiste plekken te krijgen. Je moet even goed kijken, want de juiste vakjes zijn gemarkeerd in heel licht rood. Je kunt de kisten duwen, maar je kunt ze niet trekken.
8 / 10
Ledix
Duw de diamanten naar de juiste plaatsen in het doolhof in dit sokoban spelletje. Deze plekken zijn aangegeven met een vierkantje. Let op, je kan de diamanten wel duwen maar niet trekken.
8 / 10
Isometric Sokoban
Duw alle rode blokken op de groene vlakken. Als een blok op een groen vlak ligt wordt het groen. Kan jij er achter komen hoe je alle blokken op de goede plaats kunt krijgen?
8 / 10
Milo
Vind de weg door alle doolhoven in MILO. Ontwijk de security bots en vind de verborgen bonussen. Probeer in elk level de EXIT te bereiken.
8 / 10
Blockslide
Vind de weg door de levels door de blokken uit de weg te duwen zodat je bij de uitweg kan komen. Je blaast een blok op door als je dynamiet hebt verzameld je te keren naar het blok dat je op wilt blazen en op A of B te drukken.
8 / 10
My House
Zorg ervoor dat alle krabbetjes tegelijkertijd bij hun huisjes komen. Je bestuurt ze allemaal tegenlijkertijd. Gebruik de muren om de juiste afstanden tussen ze te creeren. Val niet in het zand.
8 / 10
Need A Hero
De muizen zitten in de val. Kun jij ze met de supermuis bevrijden? Ga ze allemaal langs, pak de kaas, verschuif de kisten en borden, en lanceer jezelf met de lepe als je iederen hebt gered.
0 / 10
Snack Time 2
Schuif alle eikeltjes de juiste kant op in dit sokoban spelletje. Rol de eikeltjes langs alle hindernissen naar de vakjes met de X er op om Waldy het Wilde Zwijntje te helpen een voorraad aan te leggen voor de winter.
0 / 10
Sokoban Original
Duw de kratten door het level. Kun jij alle kratten op de gele stippen zetten? Je kunt de kratten alleen duwen en niet trekken. Duw ze dus niet zonder na te denken de hoeken in, anders krijg je ze niet meer weg!
8 / 10
Master Miner
Ga de mijn in en pak alle diamanten. Je moet wel uitkijken, want als je verkeerd graaft valt er misschien nog een steen op je hoofd! Dat is niet de bedoeling! Pak de diamanten en vind de uitgang.
0 / 10
Phantom Mansion: North Sea
Hector is dit keer op zoek naar schattemn in een grot aan de koude Noordzee. Overal ligt ijs. Kun jij de sleutels pakken en de deuren openen?
0 / 10
Phantom Mansion: Black Sea
Hector is op zoektocht en vaart met zijn boot over de zeven zeeën. Hij zoekt de verborgen schatten. Pak de sleutels, open de deuren, en duw de kratten uit de weg.
0 / 10
Phantom Mansion: Arabian Sea
Hector is aan de Phantom Mansion ontsnapt, maar er blijven leuke puzzels verschijnen in deze serie. Verken de Zeven Zeeën met Hector. Begin in dit spelletje met de Arabische Zee.
0 / 10
Phantom Mansion 8: Black Sanctum
Het is de laatste kamer van de Phantom Mansion. Duw de kratten door het doolhof, pak de sleutels en ontwijk de monsters met Hector.
0 / 10
Phantom Mansion 7: Violet Vault
Na de indigo kerker is Hector nu aangekomen bij de paarse opslagkelder van de Phantom Mansion. Pak alle doodshoofden en kijk uit voor de monster.
0 / 10
Phantom Mansion 4: Green Gallery
Hector is nogsteeds gevangen in het spookhuis. Dit keer moet hij de weg door de groene gallerij vinden. Kun jij hem helpen?
0 / 10